POZOR !!!!
Koronavirus COVID-19– aktuální informace, omezení a opatření
Vážení zákazníci, obchodní partneři,
v souvislosti s usnesením vlády ČR č. 211 ze dne 14. 3. 2020 o přijetí krizového opatření v oblasti maloobchodu, analyzujeme situaci a prosíme vás, abyste sledovali náš web případně další oficiální weby, které informují o aktuálních nařízeních a změnách, které se někdy mění každou hodinou a prosím aby jste reagovali s přihlédnutím na aktuální situaci a v souladu s nařízením vládou ČR.
//krátný souhr.:
- Zásilky balíme a bude odesílat podle možností přepravců. Děláme vše co je možné, abychom uspokojili Vaš požadavky.
- Osobní odběr u nás na adrese skladu pouze při platbě předem (převodem nebo kartou)
- Dobírku prozatím necháváme, ale je potřeba počítat s tím, že platba dobírky u přepravců je možná pouze v kartou. Budeme rádi, když upřednostníte platbu předem. Usnadníte a urychlíte proces a je to bezpečnější pro Vás i Vaše okolí při vyzvedávní zásilek.
- Zásilkovna – některá výdejní místa budou mít omezený provoz nebo budou uzavřena. Doporučujeme raději zvolit doručení přes Českou poštu nebo PPL.
- PPL – doručení k příjemci stále funguje, může docházet ke zdržení z důvodu zavedených bezpečnostních procesů
- Česká pošta – uzavření některých poboček, které nejsou vybaveny ochranným sklem, přepážkou.
Více detailů níže:
Doručení společností PPL
- Síť' výdejních míst Parcelshopů není vypínána, velká část partnerů, kteří provozují Parcelshopy spadá do oblastí, na které je udělena výjimka (např. prodej elektroniky, spotřebního zboží, drogistického zboží atd.)
- Komunikujeme s MPO ohledně statusu výdeje zboží, který by měl být umožněn i v provozovně s maloobchodním zbožím, na které výjimka neplatí.
- V souvislosti s minimalizací rizik s účinností od 16. 3. 2020 omezujeme osobní odběry a podeje na všech páteřních depech PPL.
- Žádáme všechny partnery z řad e-shopů, aby maximálně podpořili platby za zboží dopředu a předávali nám kompletní údaje k zásilkám (e-maily a současně telefonní čísla), abychom mohli s příjemci efektivně komunikovat.
PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ při doručení zásilky kurýrem jsou zaváděna nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak pracovníků PL, tak i zákazníků.:
DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ ČI DOBROVOLNÉ KARANTÉNĚ
Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:
- Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop– zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
- Předání zásilky pověřené osobě- např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
- Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
- Uložení na depu po dobu karantény příjemce– řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních odběrů na depu vyzvednout
DORUČOVÁNÍ A SVOZY ZÁSILEK VE FIRMÁCH S PREVENTIVNÍMI OPATŘENÍMI
Respektujeme preventivní nařízení našich zákazníků a snažíme se jim maximálně vyjít vstříc v jejich požadavcích.
Pokud z nějakého důvodu nedokážeme přes veškerou snahu vyhovět požadavkům našich zákazníků, řidič informuje zákazníka o uložení zásilky/zásilek na depu, kde budou po vypršení standardní úložní doby vráceny odesílateli. V případě nemožnosti svézt zásilky od zákazníka, prosíme zákazníky, aby se obrátili na náš zákaznický servis (225 331 600), kde se pokusíme ve spolupráci s depem domluvit alternativní způsob převzetí zásilek.
Více na : https://www.ppl.cz/ a https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=art&art_id=1696
Zásilkovna –Zpoint
- Z důvodu nařízení vlády může být omezen provoz některých výdejních míst Zpoint
- Platba dobírky s ohledem na Vaší bezpečnost je omezena jen na platby kartou. Tam kde provozovna neumožňuje platby kartou se hledá možné řešení, situace se řeší.
Česká pošta
- Generální ředitel České pošty Roman Knap rozhodl s okamžitou platností o uzavření těch přepážek na poštách, které nejsou chráněny sklem. Konkrétně se jedná PostSHOPY, kde se prodává denní tisk, obalové materiály a další doplňkový sortiment. Druhou částí uzavřených míst jsou specializované přepážky, kde si zákazníci mohou sjednat záležitosti v oblasti finančních služeb. Zaměstnanci těchto přepážek budou převedeni na přepážky, které jsou chráněny sklem, zde budou klientům poskytnuty specializované služby, případně na práci v zázemí pošt, aby se urychlila obsluha těch klientů, kteří kvůli absolutní nutnosti musí přijít na pobočku. V případě, že se pošta skládá pouze z přepážek nekrytých sklem, zavírá se celá pobočka.
- pokud jste v karanténě, oznamte nám prosím tuto skutečnost e-mailem na info@cpost.cz nebo telefonicky na linku 840 111 244.
Pro Háčkování s.r.o.