Reklamace a vrácení zboží

 

REKLAMACE a VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Je nám velice líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zboží vrátit či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti.

Díky naší automatické službě pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě a pro reklamace budete mít celý proces pod kontrolou od začátku do konce. Jistě Vás příjemně překvapí, jak u nás zboží rychle a snadno vyměníte nebo vrátíte.

 

Jaký je rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží?

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, nekompletní zásilku nebo jiné zboží, než jste si objednali, potom máte nárok na reklamaci a vrácení peněz včetně poštovného.

V případě, že Vaše objednávka dorazila v pořádku, ale zboží si z jakéhokoliv nechcete nechat, máte nárok na vrácení zboží do 14 dnů

Při výběru zboží mějte prosím na paměti, že barvy se mohou lišit v závislosti na zařízení, na kterém si zboží vybíráte. Je to dáno vlastností displejů a může se tedy stát, že zboží, které obdržíte, se bude lehce lišit v odstínu barvy. Pokud nastane tato situace, máte nárok zboží vrátit ve 14 denní lhůtě s nárokem na vrácení peněz včetně poštovného.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBO REKLAMACI

Pokud chcete zboží vrátit nebo reklamovat, zadejte prosím číslo Vaší objednávky a Váš email, pod kterým jste zboží objednávali, do shora uvedené kolonky. Dál Vás již systém jednoduše navede na Vaše dřívější objednávky, kde vyberete objednávku nebo položky z objednávky, které chcete vrátit nebo reklamovat. Pokud neznáte číslo objednávky, náš systém Vám nabídne možnost vyhledání dané objednávky přes emailovou adresu. 

Systém Vám také nabídne možnost objednat si a zaplatit přepravu zpět do našeho skladu a to přes PPL Parcel point. Tuto službu si můžete objednat, pohodlně zaplatit kartou, vytisknout lístek a následně předat v PPL Parcel pointu.

Zásilku je možné zaslat i Českou Poštou nebo přes Zásilkovnu a to na adresu naší kamenné prodejny. V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

Pokud Vám nevyhovuje formulář, můžete zkontaktovat naše zákaznické oddělení, které s Vámi reklamaci vyřeší, a to telefonicky na +420 603 84 88 64+420 603 54 46 60 nebo emailem na adrese info@prohackovani.cz. 

Adresa pro vrácení zboží:

Pro Háčkování s.r.o.
T. G. Masaryka 1148
27713 Kostelec nad Labem

ČR

  

Reklamace

Na většinu našeho zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Protože si zakládáme na ukázkovém řešení reklamací, tak veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní). Pokud Vám nevyhovuje formulář, můžete zkontaktovat naše zákaznické oddělení, které s Vámi reklamaci vyřeší.

 

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím, napište nám v takovém případě na info@prohackovani.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží. 

 

Reklamační řád

  1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

  2. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

  4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.

  5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

  6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.

  7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

  8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Pro Háčkování s.r.o. provozující e-shop www.prohackovani.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.

  9. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

  10. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem (možnost vytisknout z reklamačního systému, kde registrujete reklamace nebo vrácení zboží) a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu:   Pro Háčkování s. r. o., T. G. Masaryka 1148, 277 13 Kostelec nad Labem, ČR.

    Všeobecné obchodní podmínky najdete na https://www.prohackovani.cz/vseobecne-obchodni-podminky/

 

24.8.2020