Stěhování skladů 16.8. - 20.8.2021

V týdnu od 16.8. do 20.8.2021 budeme stěhovat naše sklady do Čelákovic.

Proč se stěhujeme? 
V současné době máme skladem přes 6000 druhů zboží, čímž jsme naplnili kapacitu našeho skladu v Kostelci nad Labem. Díky přestěhování skladů do větších prostor budeme moci reagovat na Vaše poptávky a rozšiřovat nabízený sortiment :) 

Zajímá vás, jak to všechno proběhne a jestli budou nějaká omezení?
V pondělí 16.8. ráno budeme ještě balit a expedovat objednávky, které k nám dorazí nejpozději den předem, tj. v neděli 15.8. Pokud se rozhodnete pro platbu předem, doporučujeme využít možnosti "platba kartou", která je převedena okamžitě a v tom případě Vaše zboží stihneme vyexpedovat v pondělí ráno. Pokud se ovšem rozhodnete pro platbu "převodem", je možné, že platba nedorazí včas. V tom případě si na odeslání Vašeho zboží budete muset počkat celý týden ;( Další varianta je platba na dobírku, u které máte také jistotu, že vaše zboží v pondělí 'odejde'. Pokud budete objednávat na Slovensko, je třeba počítat s tím, že platba kartou z jiné země může trvat déle, a proto také doporučujeme vybrat si tentokrát "platbu na dobírku".

Prodejna, která zůstává v Kostelci nad Labem, bude příští týden také uzavřena. Od dalšího týdne se ale můžete těšit na ještě větší prodejnu, kde budete moci i nadále obdivovat a nakupovat příze, látky a jiné krásné věcičky pro háčkování a jiné tvoření :) V době uzavření prodejny nebude v provozu ani naše pobočka Zásilkovny. Tzn., že už teď nelze zasílat balíčky na naši pobočku.

Prodejna bude po otevření opět fungovat i jako výdejní místo Vašich objednávek k osobnímu odběru, které budeme vychystávat v Čelákovicích a následně je budeme převážet na prodejnu v Kostelci. 
Také u nás i nadále budete moci využívat pobočku Zásilkovny.

V případě reklamací nebo vrácení zboží prosím vyplňte formulář na https://www.prohackovani.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/ nebo zašlete email na info@prohackovani.cz. Naše specialistky zákaznického servisu se Vám budou opět věnovat od pondělí 23.8.

Vážíme si našich zákazníků, a proto děláme maximum pro Vaši spokojenost!

Děkujeme všem za pochopení a trpělivost :)